Salg- og kundeservice medarbejder I Odense SØ
Virksomheden tilbyder løsninger og service indenfor det finansielle område for virksomheder i hele landet.
Der er tale om en landsdækkende og etableret virksomhed med et godt ry indenfor branchen.
Kan du se dig selv i blanding af salg og kundeservice, hvor jobbet hovedsagligt foregår fra kontoret via telefon og online møder?
Er du løsningsorienteret, god til at skabe relationer, og vil du være en del af et succesfuldt team, hvor fællesskabet er båret af unik teamånd og loyalitet? Så er du måske den rette person til stillingen.
Arbejdsopgaver
Som en af Danmarks største og førende leverandører er det vigtigt, at kunderne altid mødes af medarbejdere med et udpræget servicegen og troværdighed
Du bliver en del af en salgsafdeling, hvor der er fokus på trivsel og godt kollegaskab. Der vil være grundig oplæring i opstarten, hvorfor erfaring med området ikke er en forudsætning.
Arbejdsopgaverne består af:
Faglige kvalifikationer
Personlige kvalifikationer
Særlige forhold
Du bliver en del af en kompentent salgs- og kundeafdeling med salg, administration og support, med fokus på en uformel tone og gode arbejdsforhold, hvor du får stor indflydelse på egen hverdag.
Virksomheden prioriterer en god balance mellem arbejdsliv og fritid, og der er fokus på sociale arrangementer og et godt arbejdsmiljø.
God løn som afspejler stillingens ansvar og opgaver samt dine kompetencer og erfaring.
Ansøgning:
Er du klar til et udfordrende og spændende job? Send dit motiverede CV til she@jobteam.dk
Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når den rette kandidat bliver fundet.
Send følgende ved interesse:
CV
Ansøgning
Referencer (kontaktes ikke uden nærmere aftale herom)
Lønkrav
Ansøgning sendes til indehaver af JobTeam Odense Søren Hemmersam på she@jobteam.dk
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback