Deltids kontorjob i Odense C
Mindre rengøringsvirksomhed i Odense C leder efter en alsidig og udadvendt kontorassistent, som kan bistå ejeren i dagligdagens administrative opgaver. Der er i første omgang tale om 15-20 timer, hvilket kan variere over tid afhængigt af indkomne ordrer og travlhed.
I jobbet får du mulighed for alsidige opgaver som lettere økonomistyring, kundekontakt, tilbudsudarbejdelse samt koordinering af opgaverne i den daglige drift.
Arbejdsopgaver
Faglige kvalifikationer
Vi forventer ikke, at du kan leve op til alle faglige ønsker. Vi forventer dog, at du har en relevant baggrund med evner og lysten til at lære.
Personlige kvalifikationer
Særlige forhold
Der er tale om en deltidsstilling på 15-20 og løn aftales ud fra kompetencer og erfaring.
Hvis dette lyder som noget for dig, så send ansøgning og CV til indehaver af JobTeam Odense Søren Hemmersam på she@jobteam.dk
Skriv gerne forventning om løn samt forventning til opstart i din mail.
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback