Speditør/logistikmedarbejder - Odense
For en samarbejdspartner i Odense søger vi en logistikmedarbejder/speditør, som kan se sig selv i en virksomhed i udvikling. Der er tale om en produktionsvirksomhed i stærk vækst og med stor ordretilgang. I virksomheden er der omkring 100-150 medarbejdere, og der tilbydes et spændende job med udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling.
Dine primære opgaver vil være at sikre logistikken af rå- og færdigvarer, så deadlines og aftaler overholdes. Herunder kørselsdisponering og kørselsopgørelser.
Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med disponering og styring af logistik.
Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med Dynamics 365, men det er ikke et krav.
Derudover skal du gerne kunne holde overblik og sikre god kommunikation med kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
Der er tale om et job i en dynamisk virksomhed og med et godt arbejdsmiljø - gode arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer.
Arbejdsopgaver
Opgaver kan variere udfra din erfaring:
Faglige kvalifikationer
Personlige kvalifikationer
Særlige forhold
Stillingen er en 37 timers stilling med mulighed for Try&Hire eller fastansættelse.
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam Odenses indehaver, Søren Hemmersam, via mail she@jobteam.dk mærket "she-spe1".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal følgende vedlægges/oplyses:
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback