Bogholder søges til konsulentstilling i Varde
Vi søger, for vores kunde, en erfaren bogholder til en konsulent-lignende stilling.
Det er primært de daglig bogholderiopgaver virksomhedens konsulenter hjælper kunden med at udføre. Derfor er det af højeste vigtighed at du er erfaren, serviceminded og hurtig til at sætte dig ind i nye systemer. Du skal desuden være i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker, da virksomhedens kunder er alle typer fra helt små enkeltmandsvirksomheder til mellemstore virksomheder.
Opgaverne fordeler sig cirka som følgende; 85% daglig/almindelige bogholderiopgaver, 10% lønopgaver og 5% diverse (f.eks. afslutning mm)
Virksomheden er af ydmyg størrelse men har en lang række loyale kunder - og mange der ønsker at blive kunder i fremtiden! Der er således stort potentiale for at vækste, men for at kunne dette, mangler de en ny medarbejder! Måske det var dig?
Virksomheden har hovedkontor i nærheden af Skovlund nord/øst for varde, du er selv med til at udforme hvordan din arbejdsdag vil være. Der arbejdes aktivt på et godt internt miljø mellem medarbejderne hvorfor der lægges op til ca 3/4 dele af arbejdet vil være på kontoret og 1/4 ude hos kunderne. Du kan dog tilrettelægge meget efter egen interesse - og der vil også være mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale!
På nuværende tidspunkt består virksomheden af ejeren og to fastansatte medarbejdere - dertil er tilknyttet et par freelancere.
I dagligdagen vil du således blive tilknyttet en håndfuld virksomheder og varetage forskellige funktioner for dem. Afhængigt af kundens størrelse og behov kan du således sidde med mindre opgaver eller hele bogholderifunktionen.
Arbejdsopgaver
Arbejdsopgaverne varierer meget og defineres ud fra den enkelte af virksomhedens kunders behov.
Som nævnt ovenfor, vil der dog typisk være en fordeling på cirka 85% daglig/almindelige bogholderiopgaver, 10% lønopgaver og 5% Diverse (f.eks. afslutning mm).
Eksempler på arbejdsopgaver vil således være;
Derudover forventes det naturligvis, at du deltager i arbejdet omkring kunderne, altså kundekontakt pr telefon/mail, servicering og pleje af kunder, samt diverse administrative opgaver "hjemme" på hovedkontoret mm.
Faglige kvalifikationer
Den perfekte kandidat...
Personlige kvalifikationer
Den perfekte kandidat...
Særlige forhold
Der eftersøges en fast ny medarbejder, på 37 timer/ugen.
Virksomheden har hovedkontor i nærheden af Skovlund nord/øst for Varde, hvor de ansatte primært vil arbejde. I jobbet vil du desuden gennemføre jævntlige besøg og udføre opgaver hos kunderne i Varde kommune og Billund kommune.
Du vil selv have stor indflydelse på hvordan og hvornår du arbejder, ligesom at du også kan arbejde hjemmefra nogle dage.
Generelt tilbydes der stor frihed i stillingen. Overarbejde honoreres 1 til 1, således flittighed og ekstra arbejde let betaler sig.
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam gennem mail kontor@jobteam.dk mærket "CHO-40PAB". Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback