Kontor_MidtVest-ES
Salgs- & Rekrutteringsassistent søges i Herning til rekruttering af administrativt personale
Til vores afdeling i Herning søger vi en resultatorienteret rekrutterings- & salgsassistent, som skal være i stand til at finde de allerbedste kandidater/medarbejdere og formidle dem til vores kunder indenfor det administrative område.
Kandidaterne, som skal findes, er typisk inden for kontor eller det tekniske område, herunder alt fra "indtasteren" til den tekniske projektleder.
Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver vil være meget alsidige og du vil bl.a. kommet til at beskæftige dig med:
· Opsøgende salg (b2b)
· Udarbejdelse af jobprofiler og annoncering
· Søgning efter kandidater via LinkedIn og sociale medier
· Screening og interview af kandidater
· Udarbejdelse af anonymiserede kandidatprofiler, kataloger, lister
· Matchning af kandidater i forhold til opgaver
· Branding for salgskonsulenter via sociale medier
· Udarbejdelse af oplæg/artikler på bl.a. LinkedIn
· Kundekontakt – herunder ordremodtagelse, præsentation af kandidater samt opfølgning
Faglige kvalifikationer
Vi ønsker, at:
· Du taler og skriver flydende dansk og gerne god til engelsk
· Du har erfaring og er aktiv indenfor LinkedIn og sociale medier
· Du har min. en bacheloruddannelse
· Du har gerne erfaring fra salgsarbejde, men det er ikke et krav
Vi forventer, at:
· Du har et drive ud over det sædvanlige
· Du kan lide at have travlt og gør gerne en ekstra indsats
· Du følger opgaver til dørs og tager ansvar for egne opgaver
· Du er struktureret og systematisk
· Du har en vindermentalitet og ønsker at gøre en forskel
· Du er udadvendt og engageret
· Du er resultatorienteret
· Du tager teten og kommer selv med idéer
· Du er bosiddende i Silkeborg eller Herning
Hvilke udviklingsmuligheder er hos JobTeam
JobTeam har 25 år på bagen; vi har ca 15 afdelinger i Danmark, hvor hovedkontoret ligger i Esbjerg.
Derudover tilbyder vi bl.a.:
· Et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone, flad organisationsstruktur, handlekraft og en veldokumenteret succes
· Du starter ud med et oplæringsprogram, så du dels kender vores procedurer, er i stand til at interviewe kandidater, indhente referencer og udarbejde personprofiler
· Dernæst vil du få kontakt med kunderne og siden opsøgende salgsarbejde
Hos JobTeam er der muligheder for at blive involveret i andre projekter/opgaver: markedsføring, it, SoMe, rekrutteringsprocedure, kursusundervisning. Selvfølgelig skal du først lære virksomheden at kende, men derefter er det op til dig, hvad du gerne vil involveres i.
Ansøgningsfrist & Løn
Løn- og ansættelsesvilkår:
Der er en grundløn samt bonus. Bonus udbetales på baggrund af budgetterne.
Grundløn efter kvalifikationer (uddannelses- og erhvervserfaring).
Ansøgning
Har dette job fanget din interesse, så send din ansøgning og CV til Inge Brinch Nielsen: ibn@jobteam.dk
Er det noget for dig? Så skynd dig at sende en mail til os!
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback