Kontorassistent søges i Kolding
Vi søger lige nu for en samarbejdspartner, en kontorassistent, som vil indgå i et stærkt team. Det er en større produktionsvirksomhed, med flere afdelinger i hele landet. Du vil blive en del af afdelingen i Kolding, hvor du i samarbejde med 3-4 kollegaer, vil løse administrative opgaver. Stillingen vil som udgangspunkt være tidsbegrænset til 3-4 måneder, men med mulighed for fastansættelse.
I jobbet får du mulighed for at arbejde med indkøb, lager-/ordrestyring, emballagebestillinger og meget andet. Du vil primært arbejde med Microsoft office og SAP. Det er ikke et krav at du har erfaring med programmerne, da du vil blive oplært i brugen af dem. Dog er det vigtigt at du har en generelt god it-forståelse og en vilje til at lære.
Dette er en spændende mulighed, hvor du kan lære en masse og komme ind i en velfungerende virksomhed! Ansøg allerede nu, eller læs mere nedenunder.
Arbejdsopgaver
Faglige kvalifikationer
Personlige kvalifikationer
Særlige forhold
Dette er en tidsbegrænset stilling, som en Try&hire, hvor der er mulighed for at blive fastansat. Stilling er på kontor i Kolding. Stilling er som udgangspunkt fuldtid, men kan også være deltid, hvis det ønskes. Der tilbydes løn efter kvalifikationer.
Ansøgning:
Send din ansøgning til kontor@jobteam.dk mærket ”MAN-47DKK”
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al indledende kontakt føres gennem JobTeam.
Ansøgning:
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback