Kontor-/bogholderiassistent søges i Ribe
Vi søger for en samarbejdspartner i Ribe, en kontorassistent / bogholderiassistent til varierende administrative opgaver. Jobbet er hos en mellemstor familieejet virksomhed, hvor der er højt til loftet og hvor du vil blive mødt i øjenhøjde.
I det daglige arbejde vil du blive en del af kontorteamet, der består af 2 medarbejdere. Der vil være mulighed for at du kan arbejde selvstændigt med opgaver. Derfor er det vigtigt at du arbejder ansvarsfuldt under frihed og at du har erfaring fra lignende stilling.
Du vil bl.a. få muligheden for at arbejde med bogføring, booking af fragt, administration af ejerforening, lave løn til lønbureau, samt andre forfaldende kontoropgaver. Økonomiopgaver løses i E-conomy, derfor er det en fordel at have erfaring med programmet.
Her tilbydes en spændende blandingsstilling i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø og fællesskab. Du vil blive en vigtig del af virksomhedens økonomifunktion og være med til at skabe overblik i den daglige drift.
Hvis du er på udkig efter en administrativ stilling indenfor økonomi i Ribe, så har du fundet dit næste drømmejob lige her. Du kan allerede søge nu, eller læse mere nedenunder.
Arbejdsopgaver
Dette er en blandingsstilling med varierende opgaver. Eksempler på arbejdsopgaver er følgende:
Faglige kvalifikationer
Personlige kvalifikationer
Særlige forhold
Der tilbydes en fast stilling, fuldtids på 37 timer i ugen. Arbejdsstedet vil være i Ribe. Der tilbydes løn efter kvalifikationer.
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Mads Nygaard, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket "'MAN-28ORK".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback