Personale_HE2
Administrativ medarbejder søges til vores kontor i Herning
Til vores kontor i Herning mangler vi en frisk og resultatorienteret medarbejder, som har lyst til en varieret og spændende arbejdsdag. Hvis du har mod på at prøve kræfter med et spændende administrativt job, så er her muligheden.
Du vil indgå i vores "Industri & Lager"-team med en afdelingsleder og rekrutteringsassistenter. Du vil komme til at rapportere til afdelingslederen. Du vil indgå i et ungt team, hvor frihed under ansvar er i højsæde.
Arbejdsopgaver
Jobbet består primært af:
På sigt er der mulighed for at udvikle sig internt i virksomheden indenfor det områder du brænder for.
Faglige kvalifikationer
Vi forventer at:
Det er en fordel hvis du har erfaring fra lignende jobs, men dette er ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen.
Personlige kvalifikationer
Særlige forhold
Vi tilbyder et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone, flad organisationsstruktur, handlekraft og en veldokumenteret succes.
JobTeam har en omsætning på 150 mio. kr om året og godt 300 medarbejdere ude om dagen fra 15 afdelinger i Danmark, hvor hovedkontoret ligger i Esbjerg.
Løn aftales efter kvalifikationer.
Du skal derudover forventet at der er møder på kontoret i Esbjerg cirka 1 gang om ugen.
Vi tilbyder:
Ansøgningsfrist:
Skriftlig ansøgning og CV sendes til Robert Jensen på roj@jobteam.dk mrk. ”Personale_Herning”.
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Inge Brinch på 93 63 47 22 for at høre nærmere omkring jobbet.
Deadline for ansøgning er d. 1. april 2022.
Ansøgere behandles løbende og samtaler vil blive afholdt når de rette kandidater er fundet.
Sørg derfor for at søge med det samme!
Lignende annoncer
Testimonials
Vores vikars feedback