Alias:

Marlene

Bopæl:

Vamdrup

Uddannelse:

1994-1996
Uddannet kontorassistent
1991-1994
Højere handelseksamen, Vejen Erhvervsskole
1994-1995
Erhvervsret, Merkonom i økonomi
1994
Organisation, Merkonom i økonomi
1995
Erhvervsøkonomi, Merkonom i økonomi
1995
Eksterne økonomi information, Merkonom i økonomi

1994-1996
Uddannet kontorassistent

1991-1994
Højere handelseksamen, Vejen Erhvervsskole

1994-1995
Erhvervsret, Merkonom i økonomi

1994
Organisation, Merkonom i økonomi

1995
Erhvervsøkonomi, Merkonom i økonomi

1995
Eksterne økonomi information, Merkonom i økonomi

Erfaringer:

2024-nu

Konsulent, IT-virksomhed

  • Implementering og undervisning af kunder i Business Central
  • Planlægning af IT-leverancer (ERP, lager, salg, produktion, Web & AI)
  • For-analyse møder og gennemførelse af IT-leverancer
  • Helpdesk og support opgaver
  • Implementering og undervisning af kunder i Continia tillægsprodukter
2021-2024

Customer service & IT-koordinator, Smykkefirma

  • Implementering af nye IT-systemer (ERP, PIM, lager modul og B2B/B2C webshop)
  • Planlægning af IT-arkitektur med cloud applikationer
  • Support og sparring med eksternt udviklingshus
  • Ansvarlig for optimering af arbejdsprocesser, bedre datakvalitet og compliance
  • Superbruger af systemerne
  • Udarbejdet og implementeret guidelines, FAQ og SOP
  • Design og udvikling af interne og kundetilpassede rapporter (produkter, sortiment og priser mv.)
  • Planlægning, support og oplæring af kollegaer
2020-2021

Customer service, Smykkefirma

  • Salg, service og ordrebehandling via mail, webshop og telefon
  • Pakning og forsendelse til hele verden
  • Koordinering af leverancer til storkunder
  • Inddraget i kravspecifikationen til digitalisering af customer service (øget kvalitet og effektivisering)
  • Automatisering og optimering af arbejdsgange
2015-2020

Salg-/indkøbskoordinator, Virksomhed for promotion

  • Ansvar for den gode kundeoplevelse og koordinering-/leverance af julegave
  • Indkøb af boliginteriør-/gaveartikler i DK og EU
  • Ansvarlig for onboarding og oplæring af nye medarbejdere
  • Drive og udvikle samarbejdet i og på tværs af afdelinger (lager, salg & design)
  • Kundeservice, opfølgning og kontakt med kunder
  • Optimering af arbejdsprocesser og arbejdsgange (hverdagens handlinger & digitalt)
  • Reklamationsbehandling
  • Sikre struktur i afdelingen så alle håndterer kunder, processer og systemer mere ensartet
2009-2015

Salgskoordinator, Virksomhed for promotion

  • Salg, rådgivning og kundeservice af danske og internationale kunder
  • Medansvarlig for en IT-optimerings-/og arbejdsprocesgruppe
  • For-analyse og oprettelse af kunde webshops (B2B)
  • Forespørgsel på løsninger-/produkter
  • Ordrebehandling-/webshopordre
  • Rådgivning og salg: ordrebehandling, salg af kampagner, tilbud og rådgivning på transfer, broderi, gravering osv.
2007-2009

Økonomiassistent, Virksomhed for promotion

  • Ansvarlig for kreditor bogføring
  • Bogføring i Microsoft Dynamics Navision
  • Indberetninger til skat og intrastat
  • Toldafregning til skat
  • Booking af forretningsrejser og udfærdigelse af dokumenter til østen rejser
2002-2007

Check-in/ankomst/gate coordinator, Lufthavn

  • Boarding af passager i gaten
  • Vægt og balance på fly
  • Afstemte passagertal og loadsheet med kabinechef og Kaptajn
  • Kørte passagerbroen væk
1999-2002

Ankomst/check-in, Lufthavn

  • Assistere ved ankomne fly
  • Bagage ansvarlig
  • Udarbejdelse af rapporter ved forsvundet bagage
1997-1999

Check-in, Lufthavn

  • Indtjekning af passagerer
  • Gate assistance
1994-1996

Kontorelev i økonomiafdeling, Industri Virksomhed

Jobsituation:

I arbejde, men søger

Personlige kvalifikationer:

Personens personlige kvalifikationer inkluderer erfaring med implementering og undervisning i IT-systemer, planlægning af IT-leverancer og arkitektur samt koordinering og support opgaver. Personen er ansvarlig for optimering af arbejdsprocesser, datakvalitet og compliance, og har været involveret i digitalisering og automatisering af arbejdsgange. Derudover har de stærke kundeservicefærdigheder og erfaring med salg, service og ordrebehandling samt koordinering af leverancer til storkunder. Personen er også ansvarlig for onboarding og oplæring af nye medarbejdere og udvikler samarbejdet mellem afdelinger. Deres IT-kompetencer inkluderer: superbruger i Business Central. Personen taler dansk som modersmål, engelsk med et højt niveau og norsk og tysk på et moderat niveau og har en interesse for indretning og mode, fitness og reformer træning i fritiden.

Sprog:

  • Dansk
  • Engelsk
  • Norsk
  • Tysk

Forespørgsel på kandidaten "Marlene"


Kandidat #4076

Hvordan foretrækker du at vi kontakter dig?

Efter indsendelse kontakter vi dig hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for få timer indenfor arbejdstiden.