Alias:

Maria

Bopæl:

Ribe

Uddannelse:

2013-2013
Erhvervs Coach med speciale i stress håndtering, New Tomorrow, København
2006-2008
Service Økonom med speciale i service-management, Kold Kollege, Odense
1995-1998
HHX, Merkurskolen, Nykøbing F.

2013-2013
Erhvervs Coach med speciale i stress håndtering, New Tomorrow, København

2006-2008
Service Økonom med speciale i service-management, Kold Kollege, Odense

1995-1998
HHX, Merkurskolen, Nykøbing F.

Erfaringer:

2022-2025

Business Service Assistant, Service Virksomhed

  • Rådgivning af 71 værksteder i administrative opgaver, fakturagodkendelser, GDPR, administrering af kontrolrapporter, service- og reparationsaftaler, kundeservice og ad hoc-opgaver.
2020-2022

Kunde Koordinator, Service Virksomhed

  • Administration af sociale medier og besvarelse af kundehenvendelser, administrative opgaver, rådgivning og vejledning af butik i Kolding ved events, kreative tiltag og innovative ideer.
2018-2021

Administrativ Assistent, Transportfirma

  • Administrativ koordinering, kommunikation, salg og lettere bogholderi.
2017-2018

Country & CCS Manager Support, Service Virksomhed

  • Personlig assistent for country manager DK, møde-, event- og konferencekoordinering, koordinator for HR og support for CCS manager, daglig koordinator for kundeservice center.
2017-2017

Salgs- & marketingkoordinator, Teknologivirksomhed

  • Personlig assistent for salgschef og salgskoordinator, ansvarsområder inkluderet marketing, messekoordinering samt udarbejdelse og opdatering af hjemmeside.
2014-2016

Salgs & Marketing Koordinator / Personlig Assistent for CCO, Produktionsvirksomhed

  • Planlægning og afvikling af messer, kalenderstyring, mødeplanlægning, referatskrivning, kvartalsnyhedsbrev, opdatering af reklameartikler, support på salgskampagner, salg og marketing.
2012-2014

Event Manager & HR Assistant Manager, Offshore Servicevirksomhed

  • Møde-, konference-, kursus-, uddannelses- og eventkoordinering, kontaktansvarlig for danske søfolk verden over.
2011-2014

Driftleder hos Tivoli

  • Ledelse og motivation af kolleger, vagtplanering, koordinering af daglig drift og events, bestilling af varer, gæsteoplevelser, konflikthåndtering.
2010-2012

Personlig Assistent / Marketing- og Administrativ Koordinator, Cateringvirksomhed

  • Daglig administrativ drift, kontakt til kunder, udtænkning og gennemførelse af events, markedsføringsmateriale.

Jobsituation:

Ledig

Personlige kvalifikationer:

Personen i teksten er en stærk og ambitiøs koordinator, der er god til at skabe orden og struktur. De er ikke bange for at tage ansvar og gå forrest i både medgang og modgang. Personen trives både med rutineopgaver og er god til at lære nyt. De har også en erhvervscoach-uddannelse, som hjælper dem med at møde mennesker, hvor de er. Personen er en loyalt og socialt kollega, der er engageret i personaleforeningen. Derudover har personen erfaring inden for en række forskellige områder, herunder salg, marketing, administration, kundeservice og eventkoordinering. De har haft ansættelser i både danske og internationale virksomheder som Maersk og Electrolux, og har arbejdet med både administrative og kreative opgaver. På uddannelsessiden har personen en baggrund som serviceøkonom, erhvervscoach og en HHX-eksamen. De har også gode IT-færdigheder i Office-pakken og Sharepoint, samt forhandlingsniveau på engelsk og kendskab til tysk, svensk og norsk.

Sprog:

  • Dansk
  • Engelsk
  • Tysk
  • Svensk
  • Norsk

Forespørgsel på kandidaten "Maria"


Kandidat #4020

Hvordan foretrækker du at vi kontakter dig?

Efter indsendelse kontakter vi dig hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for få timer indenfor arbejdstiden.