Alias:

David

Bopæl:

Låsby

Uddannelse:

2001-2003
IT Teknolog, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
1996-1999
Højere Teknisk Eksamen (HTX), Svendborg HTX

2001-2003
IT Teknolog, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

1996-1999
Højere Teknisk Eksamen (HTX), Svendborg HTX

Erfaringer:

2022-2025

IT Supporter, Ingeniørfirma

  • 1. og 2. line support via telefon, fysisk service desk og ticket system.
  • Onsite-support på forskellige lokationer i DK.
  • Vedligehold og håndtering af enheder i AD og Intune.
  • Indkøb og dialog med leverandører om tilgængeligt HW.
  • Teknisk arbejde og projekter.
2022-2022

IT Supporter, Sygehus (tidsbegrænset ansættelse)

  • Teknisk arbejde og support.
  • Projekter forbundet med sygehusets IT-udstyr og -systemer.
2018-2022

Deployment Tekniker / IT Tekniker, IT firma

  • Deployment af IT-udstyr.
  • Projekter forbundet med IT-udrulning og procesoptimering.
  • Logistikopgaver og arbejdsgange i varehuset.
2017-2018

Deployment Tekniker / IT Tekniker, Energiselskab

  • Deployment af IT-udstyr.
  • Projekter forbundet med IT-udrulning.
  • Logistikopgaver og arbejdsgange i varehuset.
2016-2016

IT Supporter / Tekniker (Projektansættelse), Kommune

  • Windows 10 opgradering i Aarhus Kommune.
2014-2016

Teknisk Supporter, Kommune

  • Modtagelse og visitering af sager i Service Desk.
  • Support og vedligeholdelse af kommunens IT-udstyr.
2013-2014

IT Tekniker / Supporter, Skole

  • Support og vedligeholdelse af skolens IT-udstyr.
  • Planlægning og bookning af lokaler/udstyr til prøver/eksamener.
2009-2010

IT Supporter, Kommune

  • Modtagelse og visitering af sager i Service Desk.
  • On-site support og levering/opsætning af IT-udstyr.
2006-2007

Teknisk Studenterhjælp, Finansvirksomhed

  • Indhentning og behandling af finans data fra Fondsbørsen.

Jobsituation:

Ledig

Personlige kvalifikationer:

Personens kvalifikationer omfatter: 1. Erfaring med både 1. og 2. line support via telefon, fysisk service desk og ticket system. 2. On-site support og teknisk arbejde, herunder klargøring af IT-udstyr, fejlsøgning og reparation. 3. Udarbejdelse og opdatering af brugervejledninger og teknisk dokumentation. 4. Administrativt arbejde, såsom håndtering af brugerkonti og licenser, indkøb og dialog med leverandører. 5. Deltagelse i og ledelse af forskellige IT-projekter, herunder deployment-projekter og opgraderinger. 6. Solide IT-kundskaber, herunder Microsoft Office, Windows 10, Linux, Intune, M365, Azure og ServiceNow. 7. Bred erfaring indenfor IT-support roller i både offentlige og private organisationer. 8. Stærk i kundebetjening og kommunikation samt evnen til at forklare tekniske koncepter på en forståelig måde for ikke-tekniske brugere. 9. Besidder kørekort i kategorierne A og B, hvilket giver mobilitet og fleksibilitet i forbindelse med onsite support.

Sprog:

  • Dansk
  • Engelsk

Forespørgsel på kandidaten "David"


Kandidat #5066

Hvordan foretrækker du at vi kontakter dig?

Efter indsendelse kontakter vi dig hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for få timer indenfor arbejdstiden.