2001-2003
IT Teknolog, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
1996-1999
Højere Teknisk Eksamen (HTX), Svendborg HTX
IT Supporter, Ingeniørfirma
IT Supporter, Sygehus (tidsbegrænset ansættelse)
Deployment Tekniker / IT Tekniker, IT firma
Deployment Tekniker / IT Tekniker, Energiselskab
IT Supporter / Tekniker (Projektansættelse), Kommune
Teknisk Supporter, Kommune
IT Tekniker / Supporter, Skole
IT Supporter, Kommune
Teknisk Studenterhjælp, Finansvirksomhed
Ledig
Personens kvalifikationer omfatter: 1. Erfaring med både 1. og 2. line support via telefon, fysisk service desk og ticket system. 2. On-site support og teknisk arbejde, herunder klargøring af IT-udstyr, fejlsøgning og reparation. 3. Udarbejdelse og opdatering af brugervejledninger og teknisk dokumentation. 4. Administrativt arbejde, såsom håndtering af brugerkonti og licenser, indkøb og dialog med leverandører. 5. Deltagelse i og ledelse af forskellige IT-projekter, herunder deployment-projekter og opgraderinger. 6. Solide IT-kundskaber, herunder Microsoft Office, Windows 10, Linux, Intune, M365, Azure og ServiceNow. 7. Bred erfaring indenfor IT-support roller i både offentlige og private organisationer. 8. Stærk i kundebetjening og kommunikation samt evnen til at forklare tekniske koncepter på en forståelig måde for ikke-tekniske brugere. 9. Besidder kørekort i kategorierne A og B, hvilket giver mobilitet og fleksibilitet i forbindelse med onsite support.
Forespørgsel på kandidaten "David"
Kandidat #5066
Efter indsendelse kontakter vi dig hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for få timer indenfor arbejdstiden.